Martina SUPERSTAR Šindlerová

utorok, februára 15, 2005

Láska v zákulisí


Finalistku SuperStar MARTINU ŠINDLEROVÚ (16) si väčšina pamätá ako „tú sexi šestnástku, ktorú od sveta naokolo delí neustále sliediaci otec a ľadový pohľad“. Aký je jej vzťah k mužom a aké love story prežívajú jej kolegovia zo SuperStar?



Napätie, tvrdý tréning, nedostatok spánku, stovky divákov a dennodenné preteky s časom – to sú faktory, ktoré neúprosne skúšajú psychiku finalistov súťaže Slovensko hľadá SuperStar. Pre Martinu Šindlerovú je to stručná charakteristika jej doterajšieho života. Mladučká Bratislavčanka dávno pochopila, že skutočný spev vyžaduje oveľa viac, ako vyskočiť na pódium a odspievať repertoár.
 
ČAS LEN NA SPEV
"Ako jedenásťročná som sa prihlásila do hudobnej školy Andante, ktorá sa neskôr zmenila na umeleckú agentúru. Jej členovia sa postupne vyselektovali a napokon vznikli tri kapely. Jednou z nich bola skupina ProRock, v ktorej som spievala aj ja,“ osvetľuje Martina históriu svojej speváckej kariéry. "Znamenalo to pravidelne absolvovať až päť vystúpení týždenne. Často sme hrávali do skorých ranných hodín. Potom som musela vstávať na nultú hodinu do školy, kde profesori, samozrejme, nebrali ohľad na to, či som spala, alebo nie. A po vyučovaní som hneď utekala na skúšku s kapelou a večer som opäť šla spievať.
 
Je asi zbytočné zdôrazňovať, že pri takomto hektickom spôsobe života mala Martina sotva čas na to, aby sa tínedžersky ponevierala po meste, vysedávala v bare a preberala s kamoškami najhorúcejšie klebety. "V meste som bola naposledy na Silvestra – aj to pracovne,“ hovorí s úsmevom finalistka. "A predtým po dlhom čase raz na diskotéke.
 
To čo by sa však mnohým javilo ako otrocké šialenstvo a nadmieru nezdravé preťažovanie detského organizmu, je pre Martinu najprirodzenejšia samozrejmosť: "Jasné, že niektorí z mojich rovesníkov mávali na starosti nanajvýš domáce úlohy, no mne to nikdy neprišlo tak, že oni sa zabávajú a ja pracujem. Keby ma spievanie nebavilo, nevenovala by som sa mu. Jednoducho som sa naučila určovať si priority: Ak som napríklad mala za dva dni naštudovať desať pesničiek a naučiť sa na písomku, povedala som si, že sa dokonale naučím sedem pesničiek a aspoň polovicu učiva. A ak som niečo nestihla, nebola som z toho zúfalá. Takéto veci beriem flegmaticky. Inak by ma už dávno porazilo,“ smeje sa Martinka, ktorú ľudia často vnímajú ako namyslenú ľadovú kráľovnú. V skutočnosti však skôr ide o vnútorný pokoj a vyrovnanosť, na ktoré u šestnásťročných dievčat nie sme zvyknutí, a tak ich interpretujeme ako pohŕdavú povýšeneckosť. "SuperStar je pre mňa veľká skúsenosť,“ vysvetľuje Martina, "ale dúfam, že sa spevu budem venovať bez ohľadu na to, ako v nej skončím.

NAJVÄČŠIA OBEŤ SUPERSTAR
Martina trávila so skupinou ProRock, kde je po boku samých vysokoškolákov najmladšou členkou, veľmi veľa času. Je preto pochopiteľné, že jednou z najväčších obetí, ktoré musela položiť na oltár SuperStar, bolo práve účinkovanie v kapele. "ProRockovania“ sa musela vzdať nielen preto, že ju k takémuto kroku SuperStar zaväzuje, ale aj preto, že popri účinkovaní v najväčšej reality show sa spev v kapele jednoducho nedá stihnúť. "Vôbec to nebolo jednoduché,“ priznáva s vážnym výrazom. "My sme to všetci robili preto, že sme verili, že sa hudbe chceme venovať. Keď som odchádzala na SuperStar, bolo to celé také zvláštne. Nevylučujem, že to možno zo začiatku vnímali ako zradu,“ pokračuje váhavo Martina. "Našťastie sa však veci otočili a teraz ma všetci podporujú.“ Najmä v poslednom období sa kapela dosť rozbehla, čoraz častejšie sa im na stole objavovali ponuky na účinkovanie doma i v zahraničí a mnohé boli lukratívne z finančného i profesionálneho hľadiska. "Kšefty sme mali dohodnuté až na dva mesiace dopredu. Aby to mohli splniť, museli nájsť za mňa okamžite náhradu. Teraz s kapelou spieva moja kamarátka Katka, ktorá pozná takmer celý náš repertoár. Bola som na ich prvej spoločnej skúške a musím priznať, bol to nostalgický pocit. Zároveň som však šťastná, že fungujú ďalej aj bezo mňa. Keby pre moje účinkovanie v SuperStar zanikli, neodpustila by som si to.
 
MARTINA A MUŽI
V súvislosti s "najsexi finalistkou“ sa téma MUŽI jednoducho nedá obísť. Keď v jednom z piatkových zostrihov zaznelo z úst Martininých spolužiačok čosio tom, že niekoľko chlapcov sa domnievalo, že s Martinou chodia, no v podstate chodili len oni s ňou, zatiaľ čo ona s nimi ani náhodou, mnohí spozorneli. "S nikým som ešte nemala vážnejší vzťah,“ prisviedča Maťa. "Možno je to «citová nezrelosť» - je mi jedno, ako to kto nazve, a ja si to pokojne priznám. Uvedomila som si, že na mnohých asi pôsobím nedostupne, no ja nemienim nasilu prejavovať emócie len preto, aby som vyhovela niečej predstave o citlivom dievčati. A čo sa týka môjho veku, už od trinástich vyzerám takto. Väčšinou som sa otázkam o mojom veku vyhla a mnohí sa až vďaka SuperStar dozvedeli, že mám len šestnásť. Bol to pre nich dosť veľký šok!

Na narážky na svoj vzhľad a sexepíl Martina radšej nereaguje. Po prvé preto, že je presvedčená, že to aj tak neovplyvní, po druhé preto, lebo pre ňu je dôležitý spev a inými vecami sa odmieta rozptyľovať. "Ja vôbec nie som bábika ani princezná a s «cukríkoidnými» kráskami sa nestotožňujem. Nemám však energiu presviedčať ľudí o opaku,“ hovorí presvedčivo. "A čo sa týka komplimentov, lichotia mi, ale tie na adresu môjho spevu prijímam s oveľa väčšou radosťou.
 
ZASNÍVANÁ PETRA
Bez priateľa je momentálne aj Petra Humeňanská (20). "Ja sa nikdy do ničoho nenútim. Nechávam veci jednoducho plynúť,“ vysvetľuje. "Ponuky ani zastavenia na ulici sa zatiaľ nekonajú – to skôr na SuperStar párty. A ak by som aj nejaké pozvania dostala, na rande naslepo by som asi nešla,“ uvažuje mladá herečka.
 
KAMARÁTSKA ZDENKA
"Ťažko povedať, či to, že je baba ambiciózna, môže mať nejaký vplyv na jej schopnosť, resp. neschopnosť nadviazať trvalejší vzťah. To je veľmi individuálne. U mňa je to tak, že si vyberám. Všetko beriem skôr na priateľskej báze, nesnažím sa na nikoho veľmi fixovať, mohlo by sa to skončiť dosť bolestne. Veď to asi zažil už každý,“ skonštatovala Zdenka Predná (20), ktorá vďaka účinkovaniu v SuperStar dostáva naozaj rôzne, často až absurdné ponuky a pozvania. "Žiaľ, ani jedno nie je zverejniteľné!“ zhodnotila ich so smiechom. "A zatiaľ som žiadne neprijala.
 
ZAMILOVANÁ KATKA
"Čo ja viem, či platí, že ani jedna z nás nemá priateľa,“ zmietla zo stola našu teóriu o osamelých finalistkách Katka Koščová (22). A hoci nechcela veci vôbec rozoberať, napokon priznala, že práve ona je tou výnimkou. Nový vzťah skomentovala veľmi stručne: "Nie je to vďaka SuperStar, skôr napriek SuperStar.

zdroj: www.zivot.sk

2 Comments:

  • Na stranke sindlerova.fanklub.sk ludia motali cosi o tom ze Sindlerova a Bezdeda... co je na tom pravdy? Neviete niekto? :)

    By Anonymous Anonymný, at 4:53 PM  

  • ???

    By Anonymous Anonymný, at 4:19 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home